MARKOWSKI Krys (Maître de conférences associé)

Maître de Conférences

Krys Markowski s’intéresse particulièrement à l’application de la Actor Network Theory au management de projets innovants. Fais partie du Editorial Board de la revue Technology Analysis and Strategic Management. A codirigé la thèse de Torkel Tallqvist, « Leadership in repetitively innovative consumer product companies », Abo Akademi, Finlande (2008). Professeur invité à la Turku School of Economics et au Research Institute for Project Based Industry en Finlande.

krzysztof.markowski@esiee.fr

Strategie-RH-Logistique

Les publications

Actor network theory for project management : use it or bin it ?

Auteur : Markowski k.

Année : 2008

Source : Proceedings of the 22nd IPMA World Congress

Thématique : Innovations, transformations et résistances organisationnelles et sociétales

Emerging controversies in project management and their impact on the dynamics between project practitioners, consultants and researchers

Auteur : Markowski k., Csosz S.

Année : 2008

Source : Proceedings of the 22nd IPMA World Congress